بخش عظیمی از پیشرفت های این شرکت مرهون تلاش های شبانه روزی کارگران است

بخش عظیمی از پیشرفت های این شرکت مرهون تلاش های شبانه روزی کارگران است


مدیرعامل شرکت آبان بسپار توسعه به مناسبت فرا رسیدن یازدهم اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر با کارگران شاغل در این شرکت دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش روابط عمومی، مهندس مسعود کیانی در این دیدار طی سخنانی ضمن تبریک این روز فرخنده اظهار داشت: همه ما قدردان تلاش های خالصانه و ارزنده کارگران خدوم و شریف این مجموعه هستیم و روز کار و کارگر فرصت مناسبی است تا به پاس خدمات صادقانه و بی دریغ شما تلاشگران واقعی سنگر تولید که با همت والای خود چرخ های اقتصادی و صنعتی کشور را می‌گردانند، تقدیر و تشکر نماییم.

مدیر عامل شرکت آبان بسپار توسعه با اشاره به نقش موثر کارگران در افزایش و رونق تولید، گفت: بی شک بخش عظیمی از پیشرفت‌ها و دستاوردها و موفقیت های این شرکت مرهون تلاش و مجاهدت بی وقفه و شبانه روزی کارگران و همکاران ما بعنوان سرمایه های اصلی شرکت می باشد.  

ایشان در یک فضای صمیمی ضمن گفتگو و شنیدن نظرات و پیشنهادات همکاران، کار کردن در لباس کارگری را امری مقدس و دارای ارزش فراوانی دانست و خاطر نشان کرد: تصور تعالی و توسعه جامعه بدون حضور قشری به نام کارگر محال است و بر همین اساس جایگاه کار و کارگر در آموزه‌های دین مقدس اسلام همواره مورد توجه قرار داشته است.

وی در ادامه بیان داشت: شرکت این افتخار را دارد که با همراهی و تلاش موثر کارگران معزز، در سال گذشته موفقیت های چشمگیری را در حوزه ی رسالت خویش که همان افزایش تولید با کیفیت محصولات مهم پروژه های و طرح های زیر بنایی و عمرانی است را بدست آوردیم که امسال نیز در راستای تحقق شعار سال «مهار تورم، افزایش تولید» تلاش می نماییم به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکننده لوله های پلی اتیلنی در کشور با تلاش مستمر کارکنان رکوردهای جدیدی را در تولید محصولات ثبت نماییم.

مهندس کیانی در خصوص توجه به رفاهیات و معیشت پرسنل نیز گفت: با درایت ، توجه ویژه و پیگیری مستمر مدیرعامل هولدینگ توسعه و نیشکر در سالهای اخیر در بخش حقوق و دستمزد شاهد رشد خوب و قابل توجهی بخصوص در بخش کارگری بوده ایم که این مهم با جدیت برای هرچه بهتر شدن معیشت کارکنان پیگیری می شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.