بازدید جمعی از مدیران شهرداری و شورای شهر اهواز از شرکت آبان بسپار توسعه

بازدید جمعی از مدیران شهرداری و شورای شهر اهواز از شرکت آبان بسپار توسعه

 

جمعی از مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر اهواز از بخش های مختلف و مراحل تولید محصولات در شرکت آبان بسپار توسعه  بازدید و با مدیرعامل این شرکت بزرگ صنعتی و تولیدی گفتگو نمودند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبان بسپار توسعه، در این مراسم که با حضور مهندس عادل شیشه گری عضو هیئت رئیسه و رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر اهواز، مهندس علی شمسی معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز، مهندس اسدالهی مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اهواز، مهندس ابراهیمی مسئول دفع آبهای سطحی اهواز، مهندس کیانی مدیرعامل شرکت آبان بسپار توسعه و جمعی از مدیران این شرکت انجام گرفت، بازدیدکنندگان از نزدیک ضمن آشنایی با روند تولید انواع لوله جهت کاربری شبکه های آب و فاضلاب و زهکشی و محصولات بتنی، وجود چنین شرکت بزرگ و تاثیری گذاری را برای استان خوزستان غنیمت شمردند.

بر اساس این گزارش مهندس کیانی مدیرعامل شرکت آبان بسپار توسعه با تشریح دستاوردها و نقش تاثیرگذار محصولات تولیدی این شرکت در تسریع و اجرایی شدن هرچه بهتر پروژه های زیر بنایی و خدماتی، بیان داشت: شرکت آبان بسپار توسعه در تولید محصولات پلی اتیلنی و بتنی جزو شرکتهای بنام و مطرح کشور می باشد که در جبهه های مختلف کاری با طیف وسیعی از سازمانها و نهادها دراستان های کشور در تعامل و همکاری می باشد.

کیانی خاطر نشان کرد: یکی از شاخص های این شرکت در کنار توانمندی بالا در اجرای پروژه های عملیاتی، تولید محصولات با کیفیت می باشد که جزو شاخص ها و ضروریات حائز اهمیت در طرح های عمرانی و زیر بنایی می باشد.

در این بازدید مهندس شیشه گری عضو هیئت رئیسه شورای شهر اهواز اظهار داشت: باید شرایطی را در استان خوزستان فراهم آوریم تا کیفیت محصولات بکارگیری در اجرای پروژه ها مورد توجه و در اولویت امور قرار گیرد و آنچه امروز در این شرکت شاهد بودیم دقت نظر، آنالیز پارامترهای کیفی، آزمایش های گوناگون و تخصص در ساخت بعنوان مولفه های مهم همگی از ابتدا تا انتهای تولید مورد توجه قرار می گیرند که همان چیزی است که ما به دنبال آن هستیم. مثلا وقتی پروژه ای در کنترل و دفع آبهای سطحی انجام می شود یک اثر ماندگار و با کیفیت باشد که در این صورت می توانیم چهره شهر را تغییر دهیم و شرایط رضایتمندی مردم را فراهم آوریم .

مدیران شهرداری نیز دستاورد این بازدید را مثبت ارزیابی نمودند و بر تعامل هرچه بیشتر و فراهم آمدن شرایط لازم برای استفاده و بهره مندی هرچه بیشتر از ظرفیت شرکتهای توانمند بومی در استان خوزستان تاکید نمودند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.