کارمند شرکت آبان بسپار توسعه چهره‌ برتر فرهنگی خوزستان شد

کارمند شرکت آبان بسپار توسعه چهره‌ برتر فرهنگی خوزستان شد

 

آیین تجلیل از فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با معرفی چهره های برتر هنری خوزستان در سینما هلال اهواز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبان بسپار توسعه، در اختتامیه این مراسم چهره‌های ماندگار و برتر در رشته هنر‌های تجسمی، نمایش، پایداری، موسیقی و سرود، آفرینش‌های ادبی، عکاسی و پیشکسوتان معرفی شدند.

داوران این دوره هنرمندان را براساس داشتن معیارهای تولیدات شاخص و جریان ساز در سال گذشته  با مضامین انقلاب اسلامی و عمق نفوذ هنر انقلابی و همچنین استمرار و حضور هنرمند در مسائل و موضوعات مختلف مورد ارزیابی و افراد شاخص را انتخاب نمودند .

در این مراسم فاطمه طیوب به عنوان چهره هنر انقلاب خوزستان معرفی و همچنین علی اکبر فلاحی مدیر گروه سرود زهرائیون(کارمند شرکت آبان بسپار توسعه)، محمد کمایی و ناصری در زمینه موسیقی و سرود، امجد جلالی به عنوان چهره هنر انقلاب در بخش نمایش، محمد ترک و محمد متقی منش در بخش هنر‌های تجسمی، سید رقیه آذرنگ و علیرضا مسرتی در بخش پایداری، سمانه نیکدل در بخش آفرینش‌های ادبی، علی معرف در عکاسی و خانواده مرحوم سعید بهروزی و سید رافع موسوی بهار نیز در بخش پیشکسوتان معرفی شدند.

در این آیین گروه سرود زهرائیون و خدام الزهرا به اجرای مراسم پرداختند و تابلوی نقاشی سید شهیدان اهل قلم شهید مرتضی آوینی نیز که توسط خانم قاطعی، هنرمند جوان خوزستانی در حین برنامه ترسیم شده بود با حضور مسئولین استانی و مادرشهیدان فرجوانی به خانواده شهید مدافع حرم شهید فاطمی اطهر تقدیم شد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.